بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت :

طراحی سایت اولین گام برای حضور موثر در دنیای اینترنت برای معرفی شرکت ها ، کالا و خدمات می باشد.ولی برای کسب درآمد بیشتر و جذب بازدید کنندگان بیشتر به سایت نیاز به راه کار های جدیدی دارید. یکی از این راه کار های موثر بهینه سازی سایت و سئو سایت می باشد. ولی:

بهینه سازی سایت را از کجا شروع کنیم؟

تفاوت طراحی سایت با توسعه سایت در چیست؟

بهینه سازی سایت چه تاثیری بر روی کسب و کار ما خواهد گذاشت؟

برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با طراحی سایت و بهینه سازی وردپرس ست آپ همراه باشید:

بهینه سازی سایت چیست؟

در ایران ۹۸ درصد افراد از موتور جستجوی گوگل برای یافتن سایت های مورد نظرشان استفاده می کنند. ۷۵ درصد ای افراد نیز فقط در صفحات اول به دنبال سلیت یا مطلب مورد نظر خود می باشند و از رفتن به صفحات دوم و سوم خودداری می کنند، برای حضور در رتبه های نخست نتایج جستجو باید به صورت علمی و بر اساس الگوریتم های موتور های جستجو بر روی سایت کار شود. بهینه سازی سایت در واقع تکنیکی است که سایت را بر اساس معیار های موتور های جستجو بررسی ، عیب یابی کرده و مطالب ، لینک های ورودی- خروجی و کد های سایت را بهبود و ارتقا می دهد. شرکت طراحی سایت وردپرس ست آپ با زیر نظر گرفتن آخرین تغییرات و تکنیک ها و الگوریتم های موجود بهترین ها را برای شما فراهم می کند. یکی دیگر از فواید و نتیجه های سئو سایت و بهینه سازی سایت افزایش میزان بازدید سایت و ورود مشتریان و بازدیدکنندگان جدید به سایت می باشد. در واقع با بهینه سازی سایت موتور های جستجو کار تبلیغ سایت شما را بر عهده می گیرند.

مطالب در بهینه سازی سایت

شاید مهم ترین عامل در سئو سایت و بهینه سازی سایت مطالب باشند. مطالب باید کاملا جدید بوده ، تکراری نباشند و بر اساس اصول سئو نوشته شده باشند.(استفاده از تگ های H1,H2,H3,…. )

کد های صحیح در بهینه سازی سایت

اولین چیزی که موتور های جستجو به آن اهمیت می دهند کارکرد صحیح سایت ، کد نویسی بی عیب و نقص و سرعت لود سایت مخصوصا در صفحات نخست می باشد. این نکات حتما باید در مرحله طراحی سایت به صورت کامل رعایت شوند و در صورت نیاز بهینه سازی شوند.

استفاده از استاندارد های طراحی سایت

بهترین راه بهینه سازی سایت و سئو سایت استفاده از استاندارد های طراحی سایت و طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد یعنی بهتر است ما از ابتدای کار به فکر سئو و بهینه سازی سایت بوده و سایتمان را بر این اساس طرح ریزی و پیاده سازی کنیم. ولی اگر شما سایتی دارید که قبلا طراحی شده و اکنون به فکر بهینه سازی آن افتاده اید با اینتن همراه شوید. این شرکت با استفاده از بهترین ابزار ها ، برنامه نویسان و طراحان سایت بهترین بهینه سازی سایت را برای شما انجام خواهد داد.

استفاده از ابزار وب مستر برای بهینه سازی سایت

این ابزار که توسط خود موتور های جستجو ارائه شده است ، این امکان را می دهند تا سایت را به آن ها معرفی کرده ، آخرین تغییرات سایت را اعلام کرده و مطالب اختصاصی را به نام سایت خودتان ثبت کنید(Fetch). همچنین استفاده از این ابزار باعث می شود تا موتور های جستجو سایت شما را پر اهمیت دانسته و به طور مکرر به آن سر بزنند.

سئو سایت

شرکتطراحی وب سایت و بهینه سازی سایت وردپرس ست آپ ، با بهره گیری از آخرین متد روز دنیا ، سایت شما را بر اساس الگوریتم های موتور های جستجو بهینه سازی کرده و کسب رتبه های نخست در نتایج جستجو را برایتان فراهم می کند. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

 

ویژگی های اصلی تبلیغات گوگل در وردپرس ست آپ

تعرفه های مناسب نسبت به رقبا
ارائه راهکار های نوین در بحث سئو
تحلیل کلمات کلیدی جهت افزایش رتبه در گوگل
رشد تصمینی کلمات کلیدی در گوگل
پشتیبانی حرفه ای

نحوه سفارش

براس سفارش خدمات بهینه سازی سایت از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید.