گروه صنعتی ایران یراق

درباره ایران یراق

گروه صنعتی ایران یراق تولید کننده انواع استوپ ها و یراق آلات شیشه نشکن با بیش از 30 سال سابقه ابتدا فعالیت خود را با نام “استوپ ایست ” آغاز نمود . سپس در سال 1363 با ایجاد تغییراتی در کادر اجرایی و نام صنعتی  “مهار” فعالیت خود را ادامه داد و به تولبد استوپ مهار و لولاهای برنجی مهار که با روش سنتی ریخته گری تولید میشدند اقدام نمود .

در سال 1370 با تغییر مدیریت وارد مرحله تازعه ای از حیات خود شد و با انگیزه و پشتکار فراوان شروع به پیشرفت کرد و توانست روش های جدیدی را در زمینه تولید یراق آلات شیشه ابداع کند . نتیجه این فعالیت ارائه محصولاتی با کیفیت بالا در بازار ایران و مستقل شدن کشور از واردات لولاهای مختلف با قیمت بالا از کشور های اروپایی بود . کیفیت بالای قطعات سبب شد تا از طرفی به هدف خود که تولید یراث آلات در عرصه های مختلف مصرفی با استاندارد بالا و کسب رضایت مشتری است دست یابیم . و علاوه بر آن با صادر کردن محصولات خود به کشورهای همسایه سهم کوچکی در پیشرفت صنعت ایران عزیزداشته باشیم . تلفیقی از تجربه ، دانش فنی ، نوآوری و کادر مهندسی حرفه ای نتیجه سی سال کیفیت مستمر این واحد تولیدی است .

گروه صنعتی ایران یراق در حال حاضر با تولید استوپ های صادراتی مختلف ، انواع لولاها و یراق آلات و دستگیره درب های ریلی و بازشو توانسته در عرصه مختلف ساختمانی ، واحد های تجارتی و مسکونی گامهای موثری را با هدف رفع بخشی از نیازمندی های ساخت و ساز پروژه های انبوه سازان تامین نماید.

 

امید است تلاش روز افزون این مجموعه و همچنین سایر فعالان این عرصه باعث رشد پیشرفت این صنعت و صنایع وابسته و درنهایت رشد و اعتلای کشورعزیزمان ایران گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید